Kwaliteit en tevredenheid

Kwaliteit

NEN-EN-ISO 9001:2015

Op 09-09-2022 is het NEN-EN-ISO 9001:2015 aan ons afgegeven.  Dat betekent dat ons kwaliteitssysteem volledig voldoet aan de (internationale) eisen die daaraan gesteld worden om de kwaliteit van zorg te verlenen waar de client recht op heeft. In 2023 en 2024 is het certificaat verlengd. Dit geldt ook voor 2025. Dat betekent dat Aalsterveld Psychologen voldoet aan alle normen die gelden vanuit de NEN-EN-ISO 9001:2015. Een resultaat waar we trots op zijn.

Kwaliteitsstatuut

Bij Aalsterveld werken we met deskundige en ervaren collega’s. Alle medewerkers in de praktijk werken volgens de richtlijnen van het NIP en de LVVP. Daarnaast nemen ze deel aan een maandelijkse intervisie om hun deskundigheid op peil te houden en volgen ze regelmatig bij- en nascholing. Aalsterveld is in het bezit van een goedgekeurd kwaliteitsstatuut, volgens het model-kwaliteitsstatuut GGZ. Per 1 januari 2017 zijn alle GGZ-aanbieders verplicht deze te hebben om zorg te mogen leveren vanuit de Zorgverzekeringswet. In het kwaliteitsstatuut komt tot uitdrukking op welke manier wij werken om kwalitatief goede zorg te leveren.

BIG-nummers medewerkers

Marieke Gransbergen,  BIG-nummer: 89063462525 

Richard Smit, BIG-nummer: 49909533916 / 29909533925

Elke Gijsbers, BIG-nummer: 19917795525 / 39917795516

Wieger Prins, BIG-nummer: 69931930925

Merle van de Akker, BIG nummer: 19928883425

Leone Janssen, BIG-nummer: 29915192725

Maarten van Wijk, BIG-nummer: 19037797901

Lilian Pfennings, BIG-nummer: 59057188925

Mieke Schippers, BIG-nummer Klinisch Psycholoog 29048411925 / Psychotherapeut: 49048411916

Melike Yar, BIG-nummer:19928804125

Willeke de Bruin, BIG-nummer: 69928690625

Sarah Sporken, BIG-nummer: 59920647425

Lidwien Stouthandel, BIG-nummer: 19934158325

Thera de Laat, BIG-nummer:19928519825

Esther Jansen: BIG-nummer: 09927592831

Anet Klaassens: BIG-nummer: 79057545901

Celine de Weerd: BIG-nummer: 99912302601

Charlotte Rompas, BIG-nummer 69930760725

M. Gransbergen is gevisiteerd door de LVVP

Tevredenheid

Bij Aalsterveld wordt veel waarde gehecht aan de mening van cliënten over de behandeling. Daarom voeren wij bij alle cliënten, aan het eind van de behandeling, een tevredenheidsonderzoek uit. Dit gebeurt aan de hand van een landelijk gebruikte vragenlijst, de Consumer Quality Index (CQI). Deze lijst vraagt naar verschillende zaken zoals tevredenheid over het resultaat, de bejegening etc.

CQI: Cliënten geven de behandeling binnen Aalsterveld in 2024 gemiddeld een 8,7. Een mooi resultaat! De uitkomsten van het onderzoek gebruikt Aalsterveld om de zorg verder te verbeteren.